Dossier - 2201310
Details van een bestuurlijk dossier
Dossier nummer
|
|
2201310
|
Onderwerp
|
|
Raadsinformatiebrief over Verslag van de gemeentearchivaris 2017
|
Aanspreekpunt
|
|
JC Bakker
|
Ingekomen/gepubliceerd
|
|
11-07-2018 08:54:01
|
Onderwerp
|
|
Raadsinformatiebrief over Verslag van de gemeentearchivaris 2017
|
Programma
|
|
Bestuur en samenwerking
|
Pijler
|
|
Bestuur en Middelen
|
|
|
|
Onderwerplijstnr
|
|
55 - Bestuur
|
Vergadersectie
|
|
Stukken ter kennisname
|
Portefeuille houder
|
|
Sleeking, Piet (PH)
|
|
|
|
Aanspreekpunt
|
|
JC Bakker
|
Aanspreekpunt telefoon
|
|
0787702555
|
Aanspreekpunt e-mail
|
|
JC.Bakker@drechtsteden.nl
|
|
|
|
Behandeld ambtenaar
|
|
JDH Verschoor, tel.no. 4177
|
Datum B&W Besluit
|
|
12-06-2018
|
Gerelateerde zaak
|
|
2099251
|
|
|
|
In Open Voorraad
|
|
Nee
|
Niet in actueel
|
|
Nee
|
Toelichting
|
|
In maart 2018 is het rapport van de gemeentearchivaris over de toestand van de informatiehuishouding van de gemeente Dordrecht ontvangen. Wij herkennen de conclusies en aanbevelingen uit het verslag. Wij zijn het met archivaris eens dat het Klant- Zaak- en Archiefproject (=KZA) met hoogste prioriteit afgerond dient te worden. Hierom is eind 2017 besloten de invoeringsstrategie te herijken en de invoering tijdelijk stop te zetten. Onlangs hebben wij een besluit genomen over het vervolgtraject. Waarbij wij inzetten op een volledige invoering in 2018. Bovendien nemen wij dit jaar een aantal specifieke maatregelen om ervoor te zorgen dat het informatie- en archiefbeheer voor de gemeente Dordrecht in 2018 verder op orde wordt gebracht.
|
Gepubliceerd
|
|
11-07-2018
|
|
|
|